Já jsem taková kr...a!!!!
Holky, musím Vám to napsat....jsem tak nasraná!!!! Dělám platby přes internet a nevím jak, ale prostě se mi prvně po letech stalo, že jsem místo 802 Vodafonu poslala 8002,- - já vím, jsem kráva blbá, nepozorná...ale jde o to, že jsme na tom momentálně blbě s penězma, takže mi kamarádka půjčila (je to v životě poprvé co jsem si půjčila a to jen, že ona mi je v podstatě vnutila :-)) a v na konci ledna vyplivne stavebko, takže jí je hned přepošlu - to jen aby jste si nemysleli, co jsem to za ženskou :-) No a u Vodafonu mi před 12dny pán řekl, že to vracejí do 5 dnů...fajn...minulý pátek se nic nedělo, tak volám a zase jiný, že ten kolega tam není a že požadavek je na fin.oddělení dán, ale nic víc se neděje - prostě žádné info mi nedal...dnes volám, mluvím s nějakou paní, tak jí to říkám znovu a ona na mě vybalí, že je dá požadavek a že fin.oddělení na to má 15dnů než to začne zpracovávat a pak je 60 dní na vrácení peněz!! Tak to jsem viděla rudě a začla jsem: co tam dělá člověk, který dává mylné informace, jak si dovolí držet cizí peníze 75 dní, ke komu z vedení se mám nastěhovat, aby nás živil, že to jsou jediné peníze co máme atd...paní mě docela chápala, já chápu jí, že ona jako řadový zaměstnanec s tím moc nenadělá. Tak jsem jí požádala, ať to nějak zaurguje, že jde od surný případ....no prostě jsem v prdeli, vánoce na krku, nadávám si tu, teď přijde vyúčtování, tak ať nepočítají s tím, že ho zaplatím - nebudou mi dlužit prachy a já jim ještě další posílat...nemáte někdo s nima zkušenost? Jak by jste to řešily dál? Celá velká rodina jsme u nich, tak mám chuť udělat to, že nikdo nezaplatí ať si to připárují k přeplatku a hotovo, ale to by taky mohli odpojit telefony že...prostě obyč člověk nemá páky na velké instituce, úřady atd....