reklamace bot.....
holky,koupila jsem u Batě moji Adelce zimní boty,jsou pohodlný a hezky v nich chodi..Jenže mají na boku zip a ten ji porad sjíždí a co minutu chůze ji Ho musím zase zapnout.Takže ji padají z nohy:(..Myslíte,že mi to u Batě vyreklamuji?..Ty stejný už bych nechtěla určitě,chci buď peníze zpět nebo výběr jiných,pokud ale boty budou někam posílat tak mají na to cca měsíc a malá nemá v čem chodit..na co mám nárok?
In reply to Ahoj. Chtěla jsem se zeptat by mela
Ahojky,tak byla jsem Je reklamovat,dali.je na opravu zipu ke svému ševci,ten zip za 3 dny vymenil..a zip už nesjizdi,jenže tím jak ten zip vyměnil tak ty boty jakoby v tom svu mají bouli,jak to tam.blbě našil,no a navíc se začala ted odlupovat podrážka..no po svátcích tam jdu,řeknu jim,že jim na nějaké lepení u toho jejich sevce prdim a ať mi vrátí peníze,protože tohle Je opravdu děs..když budou dělat problémy,tak tam pošlu mého přítele a to teprve budou koukat:).
ja bych urcite reklamovalo - jsou to boty, ale kvuli vadnemu zipu se jako boty pouzit nedaji, to mi prijde jako padny duvod :-)
Pak je ale otazka, zda je to vada opravitelna (pak ti to mohou opravut) nebo neopravitelna, a pak mas narok na vraceni penez (pripadne novy kus - volba je pak ale jen na tobe, ne na nich). V obou pripadech vsak maji na vyrizeni 30 dni :-(
Kdyby ti to snad nechteli uznat, tak jim muzes pohrozit ceskou obchodni inspekci... ale verim, ze Bata to vyresi.. a v takovem pripade trvej na pisemnem vyjadreni..
drzim palce
In reply to díky..já právě nemám žádnou by eva.adela
Ahoj. Chtěla jsem se zeptat jak jste dopadli s tou reklamací. Teď jsem tam dala ty boty, tak jsem zvědavá jak to dopadne.